lauantai 1. huhtikuuta 2017

Jämähaaste2017, huhtikuu: jotakin juhlaan (tai kouluun)

Huhtikuulle olin alun perin miettinyt jotakin kouluun, mutta se ei varmaan monia muita inspaa näin kesän kynnyksellä. Vaihdoinkin sen elokuulle ja poistin sieltä "jotakin aikuiselle", koska sellaisiakin kategorioita oli jo monia vuoden mittaan. Noihin kategorioihin saa toki edelleen keksiä omat jämäilynsä, jos siltä tuntuu. Itseäni innostaa enemmän näperrellä jotakin pientä tai isompaa juhlaan - yhdet isot sellaiset sattuivat kuun loppuun.

Voisin ehkä saada aikaan...

Oman blogin kätköistä juhliin

Oon mä juhlinutkin vuosien saatossa! Mekkojahan olen tehnyt liudan, koska niiden tekeminen vain on niin kivaa ja lopputuloksetkin usein palkitsevia kaiken muun paitsi käyttöajan suhteen, mutta näköjään olen myös kaikkea pientä näperrellyt erinäisiin tilaisuuksiin.





 Hiuskoristeita 1, 2 ja 3


 





  
Kuten aiemminkin, täydentelen listoja, jos jotain sopivaa sattuu eteen. Pyrin edelleen keräämään varsinkin ilmaisia ja suomenkielisiä vinkkejä, ohjeita ja kaavoja.

Ei kommentteja: